Είναι γνωστή άλλωστε η πρόσφατη αντιπαράθεση σχετικά με την ποιότητα των υλικών του αεροδιαδρόμου, ποιος θα τα προμηθεύσει, με τι κόστος και βέβαια σε ποια ποιότητα, στοιχεία που δημιουργούν και σοβαρά ερωτηματικά.
Αυτά εκφράζουν και οι διάφορες αντιπαραθέσεις μεταξύ εκπροσώπων επισήμων ή ανεπίσημων της κυβέρνησης, αυτά τα συμφέροντα υπηρετούν κάνοντας τον "τροχονόμο" και οι εκάστοτε αρχές όπως η Περιφέρεια στην δικαιοδοσία της οποίας βρίσκεται το συγκεκριμένο έργο. Αυτά συγκαλύπτουν και οι πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού της κυβέρνησης κ. Ταχιάου, που επισκέφθηκε το νησί μεταθέτοντας ευθύνες δεξιά κι αριστερά. Αυτή είναι η γενική φιλοσοφία της ανάπτυξής τους.
Η σημερινή κατάσταση όμως επιβεβαιώνει εκτός των άλλων και μια άλλη πλευρά: Τη θέση του ΚΚΕ για χωροθέτηση του αεροδρομίου σε θέση εκτός αστικού ιστού απέναντι στην επιλογή της επέκτασης. Η εμμονή στην επέκταση, που υπηρέτησαν οι εκάστοτε κυβερνήσεις και δημοτικές αρχές, "δια πυρός και σιδήρου" έφτασε να μπουκώνει ορισμένους με περισσότερα κέρδη χωρίς να υπάρχει ακόμη αεροδρόμιο.... Η "Χίος-εργοτάξιο", κερδών λοιπόν!
Ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας και σε αυτό τον τομέα που ακριβοπληρώνει ο λαός μας, παράλληλα με τα σοβαρά ερωτηματικά για την ασφάλεια, την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα που μπαίνουν και πάλι στο ζύγι του «κόστους-οφέλους».
Χίος 29/3/2024